Verzending & Levertijd
* Voor levering van pakketten zijn wij afhankelijk van de koeriersdienst. Heel uitzonderlijk kan een levering om die reden door onvoorziene omstandigheden verlaat zijn.
Verzendkosten
Alle producten, groot en klein, verzenden wij als pakketpost. Dit betekent dat ook de kleinere artikelen verpakt worden in een doosje zodat je jouw bestelde product in perfecte staat ontvangt. Gevolg van het op deze wijze verzenden van de producten, is dat de verzendkosten voor met name de kleinere artikelen in verhouding iets hoger liggen. Onze scherpe prijzen moeten deze kosten compenseren.
Wij hopen je begrip hebt voor heeft onze keuze om goederen op deze wijze te verzenden.
Verzendkosten bestaan uit portokosten, verpakkingsmateriaal en administratie kosten.
Levering binnen Europa
Wij kunnen producten leveren binnen heel Europa. De verzendkosten en voorwaarden variëren per land. Wil je een bestelling plaatsen en laten afleveren in een ander Europees land dan Nederland of België? Stuur dan een e-mail naar [email protected]. Wij bekijken de mogelijkheden en zoeken uit wat de kosten zijn voor deze zending.
Retourneren
Wilt u een pakket naar DeZonnebril.nl retourneren?
Ruilen & retourneren
Informatie m.b.t. het retourbeleid van DeZonnebril.nl
Wanneer je een bestelling plaatst bij DeZonnebril.nl heb je 14 dagen bedenktijd. Binnen deze 14 dagen heb je de mogelijkheid om je aankoop retour te sturen, zonder verplichte opgaaf van reden. De hiervoor genoemde bedenktijd gaat in op het moment dat je, of een door jou aangewezen derde, de bestelling in ontvangst hebt/heeft genomen. Tijdens de bedenktijd dien je de bestelling te controleren op volledigheid en eventuele gebreken. Uiteraard behoor je tijdens de bedenktijd zorgvuldig met de artikelen en de verpakking om te gaan. Je mag het artikel uitpakken wanneer dit nodig is voor de beoordeling van de kenmerken en de werking van het artikel. Het ‘testen’ van een artikel mag gebeuren, zoals mogelijk is in een fysieke winkel. Het artikel dient dus te allen tijde vrij te blijven van blijvende aanpassingen en beschadigingen.
Reserve onderdelen van zonnebrillen vallen niet onder het retour beleid. Onderdelen worden op aanvraag besteld bij de fabriek van de zonnebril merken en worden specifiek op montuur, kleur en maat besteld. Het is daarom altijd van belang om goed te kijken of de doorgegeven code klopt.
Hoe kunnen artikelen worden geretourneerd?
Kosten voor retour zendingen
Afhandeling van de retour na ontvangst
Ruilen
Het is niet mogelijk om artikelen te ruilen bij DeZonnebril.nl. Wanneer je een ander artikel wenst te ontvangen, kun je jouw bestelling retour melden en verzenden volgens de hiervoor omschreven procedure voor retourneren. Je kunt vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop voor het artikel dat je wenst te ontvangen.
Garantie
Wanneer je een defect constateert aan een artikel die je besteld hebt bij DeZonnebril.nl en je vermoedt dat dit defect valt onder de voorwaarden van garantie, kun je dit bij ons melden via de mail ([email protected]) of telefonisch via 088-112 05 60. Als geconstateerd is dat de melding gedaan is op basis van gegronde redenen, zijn de kosten voor oplossen van het defect voor rekening van DeZonnebril.nl. De melding dient dan wel te zijn gedaan binnen de garantieperiode.
Indien je melding doet van een defect buiten de garantieperiode of de melding niet voldoet aan de voorwaarden voor garantie, zijn de kosten voor eigen rekening..
Uitgesloten van Garantie zijn alle schades veroorzaakt door:
Facturen
Het wijzigen van adresgegevens voor een zakelijke factuur is na het plaatsen van de bestelling helaas niet meer mogelijk. Zakelijke klanten ontvangen per e-mail een factuur van de geplaatste bestelling. Deze factuur is tevens opvraagbaar via de klantenservice van DeZonnebril.nl.
Mail: [email protected]
Telefoon: 088-112 05 60